Avatar billede maga Nybegynder
28. april 2008 - 22:15 Der er 4 kommentarer

Lige et par hurtige :D

Har et problem med min kærestes computer.
Når man har tændt computeren og er kommet ind på skrivebordet, så skal man hold shift inde i 10 sekunder før at tastaturet bliver låst op... Kan man ikke fjerne denne funktion??

Og er der nogen der ved hvor man kan købe acer-strømforsyninger??

Mvh. Madsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2008 - 23:24 #1
Mon ikke der er installeret noget software der bare skal afinstalleres?
Avatar billede mash Mester
28. april 2008 - 23:58 #2
ang. strømforsyning ,prøv acer´s support eller køb en univasal til bærbar(vigtigt at den levere mindst samme amp´s som den origanale, samme volt self.)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2008 - 09:20 #3
maga - du har ikke deltaget i egne spørgsmål siden 17/12-2007  - tager du pis på vores hjælp?
Avatar billede maga Nybegynder
29. april 2008 - 12:27 #4
Til John Stigers.Jeg har prøvet at give point og skrevet at det er rigtigt. Troede at det stod der. Er utrolig glad for jeres hjælp og sætter stor pris på det da jeg ikke selv er så god med computeren. Hvis der er nogle point der mangler eller noget er du meget velkommen til at sige til.Mvh Maga.