Avatar billede durany Nybegynder
28. april 2008 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dk automat internet

Hej

Kan man bruge sin bærbar med internet (via 3g) til at gennemføre dankort betalinger?

Jeg har en bærbar og den bruges som kasse i virksomheden der er mobil. Dvs ingen fast tlf stik. Kan jeg bruge bærbaren hvorpå der er internet til at betale med dankort??
Hvis ja så hvordan og hvilke maskiner?

Jeg har set at man kan bruge nogen maskiner til at betale med der bruger gprs, men da de maskiner er dyre og koster ca 6000 kr så vil jeg gerne høre om alternativer..

Tak
Avatar billede mwazone Nybegynder
28. april 2008 - 14:20 #1
Hej, det er ikke fordi jeg er 100% sikker, men jeg mener ikke der er stor mulighed for det da hardwaren dvs. terminalen skal være godkendt, så der er vist kun nogle få mobile terminaler som bruger GPRS og de ligger i den pris klasse.

Men ved også der er vise terminaler som benytter internet stik men er mobile, de virker sådan at man tager mod dankorts i løbet af dagen og om aften (eller andet tidspunkt) tilslutter man et internet kabel og så køre den transaktionerne over til pbs.
Måske det er en mulighed, men det er vist noget som PBS eller din dankort terminal partner kan hjælpe med mht. priser og muligheder.
Avatar billede mwazone Nybegynder
28. april 2008 - 14:29 #2
dog skal det lige siges du kan downloade en demo af det som kan alt (sådan du kan prøve af om det har funktionaliteten du er ude efter inden du køber), men viser ikke licenserne helt før du har købt (mener kun man ser halvdelen af licenserne).
Avatar billede mwazone Nybegynder
28. april 2008 - 14:30 #3
beklager det kom i det forkerte spm. det sidste...
Avatar billede durany Nybegynder
11. maj 2010 - 01:15 #4
lukker