Avatar billede dyzoc Nybegynder
19. juni 2001 - 18:18 Der er 7 kommentarer

Mit CD-drev opfører sig besynderligt

Mit Creative 52X mx  opfører sig mærkeligt (= virker ikke). Når jeg putter en CD i kommer den med nogle \'hak\'- og \'søge\'lyde, men spytter den så ud igen efter et stykke tid. Og når jeg så lukker det igen (uden en CD i drevet) gør den DET SAMME ... lyde og åbner igen, som om der SKAL være en CD i ... ??? HJÆLP !
Avatar billede milo Nybegynder
19. juni 2001 - 18:28 #1
jeg har prøvet nøjagtigt det samme! med samme model! creative 52 speed.

Løsning: defekt, købte et nyt.
Avatar billede milo Nybegynder
19. juni 2001 - 18:48 #2
det er åbenbart en fejl der går igen på de cdrom drev...
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2001 - 19:01 #3
har også haft det problem

Vil råde dig til at købe et nyt
Avatar billede hotpop Novice
19. juni 2001 - 21:17 #4
køb nyt, men IKKE Creative! Køb Toshiba, de holder!
Avatar billede dyzoc Nybegynder
20. juni 2001 - 15:02 #5
ja, jeg havde også tænkt mig at købe et nyt ... men det kunne jo være, der var nogen, der havde en idé ... det er sq ikke engang 1½ år gammelt :(
Avatar billede hotpop Novice
20. juli 2001 - 15:53 #6
milo gav dig faktisk løsningen som du burde have taget højde for da du skrev spørgsmålet, så du skylder ham point :)
Avatar billede dyzoc Nybegynder
21. juli 2001 - 00:22 #7
hmm jeg er ikke sikker på der ikke kan gøres noget ...
jeg har ikke prøvet at installere firmware igen ...
det vil jeg lige prøve inden jeg smider det ud ad vinduet =)