Avatar billede jesper_jp Nybegynder
27. april 2008 - 22:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan betaler jeg for de svar, jeg har modtaget?

Hej;

Jeg har ikke fundet ud af, hvorledes jeg kan betale for de svar, jeg har modtaget. Hvor står fremgangsmåden?

Mvh

Jesper
Avatar billede Jensen DK Novice
28. april 2008 - 06:58 #2
Spørgsmål til og om eksperten er normalt gratis.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. april 2008 - 11:41 #3
Sådan lukker du dine spørgsmål:
Hvis du har fået et tilfredsstillende svar, lagt som "Svar":
Markér navnet på den/dem som har hjulpet, og klik på "Accepter"

Hvis du har fået et tilfredsstillende svar, lagt som "Kommentar":
Be om et "Svar" fra den/dem som har hjulpet og følg frengangsmåden herover.

Hvis du ikke har fået et tilfredsstillende svar, og spørgsmålet er "dødt", sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Hvis du selv har løst problemet, sender du også selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer. Her er det en god ting at skrive løsningen, så andre efterfølgende kan have glæde af svaret.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. juni 2008 - 07:31 #4
Hvad med så at få lukket her, nu ved du hvordan man gør.
Avatar billede jesper_jp Nybegynder
09. juni 2008 - 13:57 #5
Hej;

Kan karise_larry og vejmand sende et svar, så jeg kna få denne sag lukket?

Mvh

Jesper
Avatar billede Jensen DK Novice
09. juni 2008 - 14:06 #6
Du lægger selv et svar og markere det hvorefter du acceptere dit svar så er der lukket.
Avatar billede jesper_jp Nybegynder
09. juni 2008 - 14:27 #7
Tak for alle ovenstående input - de har alle været meget behjælpelige.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2008 - 15:24 #8
Markér dit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.....
09. juni 2008 - 18:20 #9
*Enig*