Avatar billede LLG Juniormester
27. april 2008 - 18:53 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

IE genveje starter ikke maximeret

Når jeg starter IE starter IE med vindue i max. Det er OK.
Jeg har så lavet nogle genveje på skrivebordet, hvordan får jeg dem til at starte maximeret, de starter nu kun som små vinduer, det er ret trals. Er der ne der kan hjælpe med dette?
27. april 2008 - 19:15 #1
... start én af dem.
TRÆK vinduet til MAX (Ikke maximér funktionen)
Hold [SHIFT] og klik på X i øverst højre hjørne for at lukke pænt igen.

Prøv så igen ?
Avatar billede LLG Juniormester
27. april 2008 - 19:27 #3
Det virker ikke.

Jeg får ingen felt frem hvor jeg kan aceptere eller afvise svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. april 2008 - 19:51 #4
Når du prøver karise_larry's forslag må der kun være det vindue åbnet.
Altså, luk alle andre vinduer inden du bruger tricket.
Så burde det virke.

Sådan lukker du dine spørgsmål:
Hvis du har fået et tilfredsstillende svar, lagt som "Svar":
Markér navnet på den/dem som har hjulpet, og klik på "Accepter"

Hvis du har fået et tilfredsstillende svar, lagt som "Kommentar":
Be om et "Svar" fra den/dem som har hjulpet og følg frengangsmåden herover.

Hvis du ikke har fået et tilfredsstillende svar, og spørgsmålet er "dødt", sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Hvis du selv har løst problemet, sender du også selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer. Her er det en god ting at skrive løsningen, så andre efterfølgende kan have glæde af svaret.

Håber det kan bruges.  :-)
Avatar billede LLG Juniormester
27. april 2008 - 20:32 #5
Vindue åbner stadig i lille størelse.
27. april 2008 - 20:43 #6
... hvor 'lille' ?
Samme som beskrevet ved [27/04-2008 19:15:15] ?
Avatar billede LLG Juniormester
27. april 2008 - 20:54 #7
Ja samme størelse. Der er ingen efekt af det I beskriver.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. april 2008 - 21:10 #8
Jeg har lige lavet et forsøg, dette virkede for mig:
Åbn IE med den normale genvej, siden må ikke være maksimeret.
Træk den ud med musen til fuld størrelse.
Luk siden igen.
Åbn nu en af de genveje du har lagt på skrivebordet.
Nu skulle den gerne åbne i fuld størrelse.
Avatar billede LLG Juniormester
27. april 2008 - 21:39 #9
Til karise larry: Med lidt hjælp fra "vejmand" hjalp det. Tak for PS ang mine tidligere spørgsmål.
Til vejmand: Det var det der med at åben IE og trække DET vindue der bagefter hjalp på genvejene. Jeg takker begge.
Så er der kun tilbage at dele den slat poin?
27. april 2008 - 22:59 #10
Ping...
(Deles mellem alle parter...)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. april 2008 - 07:46 #11
Velbekomme.  :-)