Avatar billede l-tyk-l Nybegynder
27. april 2008 - 17:13 Der er 6 kommentarer og
7 løsninger

Kan ikke få forbindelse til mit eget trådløse netværk

Hej..

Jeg har et stort problem her, jeg kan ikke få forbindelse til mit eget netværk. Men jeg kan sagtens til andre netværk som ikke er sikret. Det skal lige siges mit er sikret, men har intastet kode og det hele flere gange men det virker stadig ikke. Det den siger er ''Connection to Lan and WLAN failed''. Jeg har været inde at slette alle indstilinger for mit netværk og skrive dem igen. Men det virker stadig ikke håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Mads
27. april 2008 - 17:54 #1
... for en go' ordens skyld prøv at slette/nulstille alt mht sikring/koder osv.
Kan den så ?
Avatar billede l-tyk-l Nybegynder
27. april 2008 - 18:27 #2
Jeg har prøvet at nustille det hele på min computer det viker stadigvæk ikke.. :/ men det er bare mærkeligt jeg kan komme komme på andre trådløse men det skal vist lige siges det er vista jeg køre med.
Min søster har også vista men hun kan godt komme på vores eget internet..
Avatar billede l-tyk-l Nybegynder
27. april 2008 - 18:49 #3
Jeg prøvede alligevel lige det du sagde igen men det virker stadig ikke. Den siger bare ''connection to WLAN failed'' og det siger den hvergang ved mit eget net. Jeg har prøvet med et lan kabel det virker som en drøm.
27. april 2008 - 20:19 #4
... hvis det er muligt så skift til en anden WLAN kanal. Der _kan_ være forstyrrelser fra eks. en anden WLAN i nærheden ?
Avatar billede l-tyk-l Nybegynder
27. april 2008 - 20:42 #5
Jeg ved ikke helt hvordan man skifter til andre kanaler ved slet ikke om det er mulligt... Men ja det kunne godt ske at der var nogle der forstyrede der for der er alligevel mange i nærheden men det er bare mærkeligt min søster kan være på..??
27. april 2008 - 20:47 #6
... _Kan_ være pga. et anden fabrikat/kombination ?
Avatar billede l-tyk-l Nybegynder
27. april 2008 - 20:55 #7
Du må meget undskylde men ved ikke helt hvad du mener er der mullighed for du kan forklare det lidt nærmere?? Det ville være dejligt hvis du kunne :)
27. april 2008 - 21:22 #8
... det er set at _visse_ kombinationer af WLAN (sender/modtager) bedre ka' li' hianden end andre ...

(Det var bare en tanke..)

ER der andre WLAN i nærheden ?
Hvis du 'spørger' din PC om "Hvilken trådløse findes ... ?" ...
Avatar billede l-tyk-l Nybegynder
27. april 2008 - 21:28 #9
Nååååår nu ved jeg hvad du mener, men ja der er 4 andre trådløse i nærheden. Det kørte fint igår og der var der også alle de andre netværks. Så ved ikke helt om det kan være det. :)
Avatar billede l-tyk-l Nybegynder
28. april 2008 - 09:35 #10
Ja efter et par timers kamp fik jeg den op at køre på den nu... ved ikke hvad der har været i vejen måske har jeg trykket koden forkert eller noget andet. Men det fungerer hvertfald nu men mange gange tak for hjælpen. Det må være dig der får pointene, fordi du ville hjeælpe:)
28. april 2008 - 09:43 #11
Ping...
(Det var et [svar]..)

Måske en FEJL40 ? *SS*
Avatar billede l-tyk-l Nybegynder
28. april 2008 - 09:59 #12
Jeg ved ikke hvad for en fejl det var men du har hvertfald fået pointene for at bare at prøve at hjælpe :P.. ses måske en anden gang :P
28. april 2008 - 11:34 #13
Takker for P.

I' Will Back *S*

PS: Det hedder FEJL45 for kvinder/pigers vedkommende *KMPLAG*