Avatar billede hajslund Nybegynder
09. december 1999 - 11:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bruger eksistere ikke på Exchange 5.5

Problembeskrivelse:

Jeg vil gerne opsætte min Exchange Server 5.5, så hvis den modtager en ekstern e-mail til en bruger som ikke findes, skal den sende en kopi til min postkasse.
F.eks. hvis vi modtager en mail til xxx@firmanavn.dk og xxx ikke er oprettet.
Kan I hjælpe mig?!

Avatar billede ruprect Nybegynder
09. december 1999 - 11:52 #1
Du skal sætte din egen mail konto som den administrative - Så vil du modtage fejlmails.

Jeg kan desværre ikke huske hvor det er, og jeg har pt. ikke adgang til en.
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
09. december 1999 - 13:33 #2
Er det ikke bare et * alias du skal have lavet så ligemeget hvad der bliver skrevet foran @firmanavn.dk kommer det til din administrator konto?

Avatar billede hajslund Nybegynder
10. december 1999 - 08:02 #3
Jeg behøver mere hjælp. Hvordan sætter jeg min konto til den administrative og hvad er * alias?

Avatar billede j_hallum Nybegynder
15. december 1999 - 08:22 #4
I exchangserveradministrationsprogrammet må der være oprettet en bruger "postmaster". den henter du frem og vælger delivery options - der kan du angive at alt post til postmaster skal videresendes til dit eget login
Avatar billede hajslund Nybegynder
15. december 1999 - 12:04 #5
Hej j_hallum.

Det har jeg allerede prøvet, uden held.
Desværre :-(
Avatar billede hanno Nybegynder
16. januar 2000 - 18:17 #6
Start Exchange Admin op, og Fjern din IMS under Connections !
Installer derefter Service Pack 3 til Exchange.

Tilføj herefter IMS igen (File + New Other + Internet Mail Service...)

Under installationen af denne svare du "Yes" til at acceptere ALLE inkomne Mail

\\Hanno