Avatar billede cecil Nybegynder
26. april 2008 - 13:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder afløseren for Frontpage i office 2007?

Hej

Jeg bruger en HTML editor til at lave hjemme sider. Jeg er ikke vild med Frontpage.

Men jeg tænker om der ikke kommer en afløser i forbindelse med den nye office 2007.

Ses Søren
Avatar billede w13 Novice
26. april 2008 - 13:55 #1
Det hedder Sharepoint Designer. Microsoft har jo droppet Frontpage helt (siden 2003, tror jeg?) ..

Den er optimeret til moderne CSS, HTML og XHTML, om end den stadig har en del af Frontpages laster.
Avatar billede cecil Nybegynder
26. april 2008 - 14:11 #2
Tak for det. Opretter du et svar?
Avatar billede w13 Novice
26. april 2008 - 15:08 #3
:)
Avatar billede swiatecki Novice
26. april 2008 - 15:17 #4
w13 er du sikker på det ikke er gået over til Visual Web Developer?

;)
Avatar billede w13 Novice
26. april 2008 - 15:40 #5
Er gået over til? Det ved jeg ikke, men Sharepoint skulle da i hvert fald gerne være Frontpages efterfølger.
Avatar billede hcma Novice
26. april 2008 - 17:32 #6
mon ikke det også er Microsoft Expression der tænkes på. det kommer helt an på i hvilket miljø man designer og udvikler.
http://office.microsoft.com/da-dk/help/HA100750411030.aspx
Avatar billede AquaLens Nybegynder
21. marts 2009 - 11:07 #7
Jeg har været ind på nettet og kigge: Her er beskrevet:

Hvilket værktøj passer til dine behov?

Brug Microsoft® Office SharePoint® Designer 2007, hvis du er løsnings- og indholdsudvikler og arbejder med SharePoint-teknologier. SharePoint® Designer 2007 giver informationsmedarbejdere mulighed for at udvikle programmer og løsninger oven på SharePoint®-platformen for at muliggøre organisatorisk smidighed, automatisering af forretningsprocesser og fuld udnyttelse af Microsoft® Office-programmer på SharePoint-platformen.
Brug Microsoft® Expression™ Web Designer, hvis du er professionel webdesigner. Det er et professionelt designværktøj til oprettelse af avancerede standardbaserede websteder, der leverer spændende brugeroplevelser. Microsoft® Expression™ Web Designer er målrettet designere, som udvikler HTML-baserede websteder til et større publikum.
Brug Microsoft® Visual Studio 2005, hvis du er webudvikler. Visual Studio 2005 henvender sig til professionelle udviklere og giver dem mulighed for at oprette højtydende, robuste og virksomhedsparate webprogrammer med ASP.NET 2.0.
Hobbyudviklere og entusiaster kan også få Visual Web Developer 2005 Express Edition, som er et nyt, brugervenligt udviklingsværktøj til oprettelse af websteder.

Håber det kan bruges....
Mvh