Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 07:15 Der er 13 kommentarer

Vista kan ikke finde min Lacie Mobile Disk 160 Gb

Jeg har købt en lille Lacie Mobile Disk 2,5" USB2 disk.
Når jeg kobler den til min bærbar med XP på, bliver den fundet uden problemer. Jeg har på min bærbar formateret den til NTFS.
Men når jeg kobler den til min stationære Vista Ultimate PC, siger Vista at de automatiske drivere ikke kan installeres.

Når jeg går i Vista Enhedshåndtering, kan jeg ser disken som USB Lagerenhed, men den har et gult Udråbstegn på sig.

Jeg højreklikker på Udråbstegnet og vælger driveropdatering. Den prøver så online at finde en driver, men ak ak.
Det eneste kabel som jeg bruger er usb kablet til den.

Hvad kan jeg gøre for at bruge min Lacie Mobile disk på min stationære Vista pc??
Avatar billede Jensen DK Novice
26. april 2008 - 07:45 #1
Du må ikke have 2 ens spørgsmål på eksperten luk det ene.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. april 2008 - 07:59 #2
at få styr på dem inden du kan forvente hjælp.http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&start=0&spm_creator=hebsbebs1&spm_part=&spm_answer=&status_0=off&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on  Du har 44 åbne spørgsmål, tro at det er en god ide og få styr på¨dem.
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 09:35 #3
Hvordan lukker jeg de gamle ??
Avatar billede vejmand Juniormester
26. april 2008 - 09:59 #4
Hvis du har fået et tilfredsstillende svar, lagt som "Svar":
Markér navnet på den/dem som har hjulpet, og klik på "Accepter"

Hvis du har fået et tilfredsstillende svar, lagt som "Kommentar":
Be om et "Svar" fra den/dem som har hjulpet og følg frengangsmåden herover.

Hvis du ikke har fået et tilfredsstillende svar, og spørgsmålet er "dødt", sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Hvis du selv har løst problemet, sender du også selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer. Her er det en god ting at skrive løsningen, så andre efterfølgende kan have glæde af svaret.

Håber det kan bruges.  :-)
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 11:22 #5
Nu har jeg forsøgt at lukke nogle stykker, ved at acceptere svaret, men de viser stadig et gult flag ??
Avatar billede vejmand Juniormester
26. april 2008 - 11:32 #6
Så har du glemt at markére navnet i boksen nederst til venstre, inden du klikkede på "Accepter"
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 11:44 #7
Det har jeg gjort, så det bliver mørkt felt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 14:01 #8
Det er lykkedes kan jeg se - husk at lukke dette dobbelt spørgsmål også.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. april 2008 - 14:03 #9
hebsbebs1 har deaktiveret sin konto og oprettet en ny???
Ved ikke lige helt hvorfor.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 14:16 #10
LOL...
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hebsbebs2

Jeg håber ikke det er fordi han ikke kan finde ud af at lukke hans spørgsmål - det er for dumt...
Avatar billede Jensen DK Novice
26. april 2008 - 14:20 #11
Tror du at det er samme person?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 14:23 #12
Nej - så forkert på oprettelses datoen...
Avatar billede vejmand Juniormester
26. april 2008 - 14:27 #13