Avatar billede jasman Nybegynder
26. april 2008 - 00:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med site i IE6 og IE7

Hejsa,

kan nogen af jer hajer hjælpe mig.
Vi har en lille oldboysturnering, hvor vi har en hjemmeside med resultater and the likes.

Jeg anvender noget avanceret javascript til at lave runde hjørner.

Jeg har dog to problemer med den.

1)
Jeg har det problem, at siden i IE7 ikke starter korrekt.
Fanebladene placeres ikke korrekt på øverste kant af contentområdet. I hvert fald lige indtil jeg får flyttet markøren hen over en af cellerne i den grønne tabel, og væk igen. Så hopper fanebladende på plads.

Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i hvad det er der går galt.

2)
Jeg har desværre fået en del rapporter fra folk der kører IE6, hvor de siger at siden ganske enkelt ikke virker i IE6.

Jeg tror at problemerne ligger i CSS-filen og de browsernes fortolkning af disse, derfor har jeg placeret spørgsmålet her.

Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede jasman Nybegynder
26. april 2008 - 00:19 #1
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2008 - 13:34 #2
<ole>

Giv dit ul-element 'padding:0' i CSS. Det løser mellemrummet under fanebladene. Derudover er der masser i din markup, der ikke holder vand:
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Foldboys.fasor.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&group=0&verbose=1

/mvh
</bole>
Avatar billede jasman Nybegynder
12. oktober 2010 - 11:18 #3
Jeg lukker.