Avatar billede comrades Nybegynder
25. april 2008 - 14:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skille min zeptp ad

hej

Jeg har en zeptp6515wd som genstarter konstant og jeg er ret sikker på af det er blæseren der er fuld af snavs. Min garanti er udløbet og jeg vil gerne slippe for af betale for en reperation men jeg kan ikke få dyret lukket op, selvom jeg skruer alle synlige skruer ud på bagsiden vil den flere steder ikke slippe. Jeg tror det ville række med af tage tastaturet af men det falder mig heller ikke let, håber der er nogle af jer der har erfaringer i den retning.
Avatar billede mash Mester
25. april 2008 - 17:08 #1
nok en liste over tastaturet som skal klikkes af(vær meget forsigtig), du skal fjerne alle drev/netkort/ram osv. da der tit gemmer sig en skrue under noget af det.

evt. tjek om der sidder skeuger under klister mærker på bunden....
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2008 - 22:29 #2
Skriv til zepto? :)
Avatar billede comrades Nybegynder
02. maj 2008 - 17:53 #3
tqkdk smid et svar
Avatar billede mash Mester
03. maj 2008 - 02:06 #4
ping :)
Avatar billede mash Mester
03. maj 2008 - 02:06 #5
ups sq være et svar jo