Avatar billede cgleerup Nybegynder
25. april 2008 - 12:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg data i tabel

Ok, jeg er totalt grøn her,

Jeg har en sql database der skal nulstilles totalt, alle tabeller og skal slettes så der kun er den rå database tilbage.

Nogen der kan fortælle hvad jeg skal gøre, databasen ligger hos en udbyder. - men jeg har adgangskoder mv.

har brug for en rimelig udførlig vejledning, og gerne hurtigt - svært er det vel heller ikke (kender en del til databaser i øvrigt)

Top point for hurtigt svar :-)
Avatar billede goose Nybegynder
25. april 2008 - 12:36 #1
Har du ikke online adgang via PHPmyadmin eller lign?

/Goose
Avatar billede cgleerup Nybegynder
25. april 2008 - 12:47 #2
garanteret, er det pro. webhotel - men ehh, hvordan finder jeg ud af det, hvor skal jeg starte med at lede :-D
Avatar billede goose Nybegynder
25. april 2008 - 13:32 #3
Hos hvilken udbyder ligger dit webhotel?

/Goose
Avatar billede cgleerup Nybegynder
25. april 2008 - 13:47 #4
scannet
Avatar billede goose Nybegynder
25. april 2008 - 14:14 #5
Ja Scannet har jo desværre ikke online adgang til MYsql, men de har en faq på http://www.scannet.dk/dk/support/faq-8/

Hvis du ikke selv vil rode med at installerer PHPmyadmin på din server, så send mig evt. koderne til din MYsql database, så skal jeg tømme databasen for dig (har noget betalingssoftware installeret).

admin [at] goose [dot] dk

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
25. april 2008 - 14:56 #6
- ellers ring da til Scannet og bed dem tømme din database, til den pris må de da give lidt service (plejer de nu også) :o)

/Goose
Avatar billede arne_v Ekspert
25. april 2008 - 15:12 #7
Det kan vel ikke vaere helt umuligt at lave et lille ASP/PHP/ASP.NET/JSP/CGI
som udfoerer en SHOW TABLES og fyrer en DROP TABLE af for hver database.
Avatar billede kluns Nybegynder
14. maj 2008 - 06:30 #8
Hvad med en DROP DATABASE og efterfølgende en CREATE DATABASE for så vidt der ikke er stored procedures eller views, der skal bevares.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2008 - 02:22 #9
cgleerup ?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
30. december 2010 - 20:16 #10
Sorry for sen tilbagemelding, vil i ikke smide svar så jeg kan fordele nogle point. Det er blevet løst :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
31. december 2010 - 01:11 #11
svar fra mig