Avatar billede qviim Nybegynder
24. april 2008 - 17:49 Der er 2 kommentarer

Bærbar computer kan ikke lade op imens den er tændt

Hejsa!

Jeg har lidt problemer med min bærbare computer!

Jeg kan ikke lade den op mens den er tændt, hvis strømstikket sidder i, kan jeg sagtens bruge den, den mister ikke strøm, men den lader ikke op, og hvis jeg holder musen henover batteriikonet så står der "90% tilbage(tilsluttet, men oplader ikke)", det er bare mystisk for når den er slukket oplader den godtnok fint...? hvad kan årsagen være?
Avatar billede the_kloster Nybegynder
24. april 2008 - 19:00 #1
Modsat klik på dit skrivebord -> vælg Egenskaber -> Vælg pauseskærm -> vælg strømstyring -> tjek dine indstillinger når der er strøm sat til og når der ikke er.. (: Kan være løsningen er der (:
Avatar billede qviim Nybegynder
17. juni 2008 - 21:33 #2
Det er ikke det der er problemet! desværre...!

Hvad kan det være? løs forbindelse???