Avatar billede joegge Nybegynder
24. april 2008 - 17:25 Der er 3 kommentarer

trådløs overførsel

Hej. Findes der nogen løsning hvormed man kan overføre sin internet forbindelse fra en stationær computer til en bærbar computer uden at man har trådlåst internet. Det jeg tænker på er en slags trådløst system.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2008 - 19:15 #1
Hvis du ikke vil benytte dig af trådløs teknologi, er der vel kun kabel tilbage. Så skal du bare have 2 netkort i din stationære, så det ene kort kan være din udgang til internettet, og det andet kort kan kobles til den bærbare via et kabel. Så skal din stationære konfigureres til at fungere som gateway for din bærbare.

Men det ville da nok være lettere at splitte din internetforbindelse ved hjælp af en router eller en switch.
Avatar billede joegge Nybegynder
24. april 2008 - 19:30 #2
Vil gerne bruge trådløst, bare ikke trådløst internet, har hørt at der findes noget trådløst der i et hjem kan flytte signalet fra et rum til et andet uden brug af ledninger hvis man ikke har trådløst internet men kun stationær..
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2008 - 21:09 #3
Hvad med Bluetooth?