Avatar billede kasper2610 Nybegynder
24. april 2008 - 16:40 Der er 1 kommentar

Selve Dedi

Altså jeg har fået amx ind på min new game server i cs men jeg kan ikke få andre ind :/ Jeg har prøvet og tage sv_lan 0 men det virkede ikk.. Altså ovre på min "klub" der skulle de bare downloade noget men som jeg så ikke ved hvad er?? Hvad skal jeg downloade for at kunne lave så alle kan komme med :) Også ville det være rart hvis nogle kunne fortælle mig hvor jeg kan få plugins ...
Avatar billede vejmand Juniormester
24. april 2008 - 16:45 #1
Er det ikke det samme du har gang i her? http://www.eksperten.dk/spm/829091

Dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler, og det fremmer nok heller ikke lige muligheden for hjælp......