Avatar billede sysus Nybegynder
24. april 2008 - 09:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hent balance? Hvilken fil skal jeg vælge?

Jeg skal udskrive en balance i min nye C5. Så jeg vælger finans/rapporter/balance/balance. Den er tom, så vælger jeg Hent, men der kommer ingen balancer at vælge imellem. Derimod åbner den dialogboks i c5 installation, hvor jeg åbenbart skal vælge en fil, men hvilken???
Avatar billede mariaf Juniormester
24. april 2008 - 15:22 #1
BALANCER.EXP
Og nej, det er ikke helt så indlysende som svaret antyder.
Avatar billede sysus Nybegynder
24. april 2008 - 15:57 #2
Hej Maria
Foreløbig tak, jeg kan først checke i morgen. P.S. Jeg har også oprettet spørgsmålet i C5 WebForum - så for min skyld, behøver du ikke også svare der.

Hilsen

Susanne
Avatar billede sysus Nybegynder
09. maj 2008 - 08:37 #3
Undskyld, men jeg har først haft mulighed for at afprøve nu - og den fil du nævner, kan jeg udmærket finde i min gl. version 3, men ikke i microsoft dynamics vers. 2008 light udg. Det kan da ikke være rigtigt, at når man køber en ny vers. at man så ikke kan hente en balance uden at være verdensmester - så hjælp mig venligst
Avatar billede mariaf Juniormester
09. maj 2008 - 22:31 #4
Version 2008 ligger 2 steder. Den ene er under Programmer - Microsoft Dynamics C5, den anden er Documents and settings - all users - osv (hvis du har brugt standard)
Filen hedder BalanceSheet og ligger under Country - dk.

Håber det hjælper dig videre
Avatar billede sysus Nybegynder
13. maj 2008 - 08:31 #5
Tak for hjælpen - Jeg troede, at fornyelse af programmer, skulle gøre det nemmere for brugerne - men Microsoft har vist både med Vista, office og C5 skulle score nogen penge til konsulenter.
Avatar billede mariaf Juniormester
13. maj 2008 - 21:57 #6
Heldigvis har vi så jo både eksperten og webforum til at få hjælp i :-)