Avatar billede aloc-dk Nybegynder
23. april 2008 - 13:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Valg af Flash kursus?

Hej Eksperter!

Min arbejdsgiver har besluttet at sende mig på et Flash-kursus. Spørgsmålet er så bare hvad jeg skal vælge. Har googlet lidt rundt, men har svært ved at skelne skidt fra kanel.

Er der nogen herinde med nogle konkrete erfaringer?

Jeg har en grundlæggende flash kendskab, garanteret med en del huller, da hvad jeg har lært indtil videre, er hvad jeg har haft behov for ifm. banner tilretninger ol., igennem arbejdet.

Pris:
Prisen er ikke så vigtig - så længe kvaliteten af kurset er i orden.

Lokation:
Bor i københavns området, men findes det bedste kursus i Århus, så nævn gerne det også.

På forhånd tak! :)
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
24. april 2008 - 08:19 #1
Opdateret med lidt flere point :)
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
24. april 2008 - 21:44 #2
Op! :)
Avatar billede rudymadsen Nybegynder
25. april 2008 - 10:57 #3
Jeg underviser af og til hos Caslon.dk. Jeg underviser dog ikke i Flash (ku selv godt tænke mig at lære det fra bunden), men jeg kender dem, der underviser og der er seriøst, skulle jeg mene. Så er du til korte komprimerede kurser, såer det der.

Alternativt kan du vælge Softworld. De er også rigtig gode.

Held og lykke...

/Rudy
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
06. maj 2008 - 12:50 #4
Tak for svaret. Kunne dog godt tænke mig at høre fra nogen der havde noget konkret kursus erfaring :)

Mon der er nogen herinde der har det?
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
23. april 2009 - 16:23 #5
luk tråden