Avatar billede hr_nico Nybegynder
22. april 2008 - 21:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af pc.

Jeg har en computer med følgende specs:
AMD athlon 3000+
1024 ddr ram pc 3200 mener det er 400mhz
og et 7600 gt grafikkort.
så vil jeg høre om jeg ville få mere yddelse i spil/skrue yderligere op for grafikken, hvis jeg opgradere mine ram så jeg får 2 gb ???
(styresystem xp)
Avatar billede off-line Nybegynder
22. april 2008 - 21:37 #1
Nej du skal nok snare have et stærkere grafikkort med mange ram . f. 520MB
eller mere. Men du har krævende spil, kører det bedre med mere ram. Men du kan
også prøve, at sætte din side fil til brugerstyret, og sætte min. til 2000 og
max til 4000.
Avatar billede c-holst Novice
22. april 2008 - 21:39 #2
ram og grafikkort er begge gode bud i mine øjne.

Har du et budget eller skal vi skyde lidt fra hoften.
men pas på du ikke lægger for mange penge, da der som jeg ser det er tale om et efterhånden bedaget system med DDR1 ram og en cpu du måske kan få svært ved at opgradere. Dette kommer helt an på sokkel og bundkort

går ud fra du kører pci-e til grafikkortet
Avatar billede off-line Nybegynder
22. april 2008 - 21:40 #3
Ps. hvis du ikke kender side filen, så finder du den her: højreklik på denne
computer/egenskaber/avanceret/øverste indstillinger/avanceret/virtuel hukommelse.
Avatar billede mrrius Nybegynder
23. april 2008 - 11:21 #4
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=379353
XFX Geforce 7900GS (256 MB)

Hvis du gider ofre lidt over 1300kr på din computer, så er geforce, begyndt at lave en ny serie grafikkorts, som er pæn hurtige...
jeg er ikke helt klar over, strømforbruget, i denne grafikkort, og det kunne være rart at vide, hvor stor strømforsyning du har iforvejen, for at vide, og den er kraftig nok.
Jeg vi da starte med at købe grafikkortet ( hvis strømforsyningen er stor nok ) og se om du virkelig behøver mere ram...
1 gb ram er ok, til mange ting. jeg har 2 computere, der er forholdsvis ens, den ene med med single core cpu og 1gb ram, den anden med dual core og 2 gb ram. jeg værker ingen forskel, på dem, andet, end antivirus scanneren, sløver single core lidt. spiller wow fint, med kun 1gb ram og tonsvis addons

men måske, skulle du overveje at sælge sin computer, og købe den, som aldi har i denne uge til 5000 kr
Avatar billede hr_nico Nybegynder
17. maj 2008 - 16:50 #5
jeg fandt ud af noget
Avatar billede mrrius Nybegynder
08. juli 2008 - 14:38 #6
nåå, så du fandt ud af svaret, og gad ikke at lade os, få at vide hvad svaret er?

Mystisk. bare giv digs elv point, så du intet mister.

utroligt
Avatar billede mrrius Nybegynder
08. juli 2008 - 14:40 #7
men ok det var jo også en gætteleg iforvejen
Avatar billede off-line Nybegynder
08. juli 2008 - 14:48 #8
Det er ikke alene uforskammet men direkte i modstrid med Ekspertens regler,
at lukke på den måde og hive point hjem til sig selv, uden forklaring.
LÆS REGLERNE!!!