Avatar billede faxy Nybegynder
22. april 2008 - 10:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word ændre ord igennem hele teksten

Goddag Eksperter

jeg har et dokument kunne se sådan her ud.

der er en lille <giraf> som alle andre giraffer kunne lide, <giraf> kunne ikke lide jordbær dyppet i honning, men det kunne de andre giraffer godt. <giraf> var derfor speciel.

det jeg så gerne vil er at når jeg ændre <giraf> så ændres det hele vejen ned igennem dokumentet.

nogen ekspert der lige kan dette
Avatar billede supertekst Ekspert
22. april 2008 - 10:45 #1
Er det ikke blot søg/erstat (Ctrl+H)?
Avatar billede knirkeline Nybegynder
22. april 2008 - 12:50 #2
Hvis du opretter et bogmærke eller et formularfelt(med bogmærke), hvor der skal indtastes, kan du bruge feltet Ref til at hente teksten andre steder i dokumentet.

Du opretter bogmærker og indsætter felter via menuen Indsæt
Avatar billede faxy Nybegynder
23. april 2008 - 08:57 #3
Søg og erstat kan desværre ikke lige bruges her . . . eller ja er det absolut det nemmeste.

hvis jeg gør det rigtigt så kan jeg ikke få den til at gøre det automatisk, jeg skal ind og sige krydshenvisningen, også vælge hvad for en, og sige indsæt....

der ville jeg jo gerne bare sætte op på feltet det hører til det felt, og ændre det hele vejen ned.
Avatar billede faxy Nybegynder
08. december 2008 - 08:56 #4
lukket