Avatar billede deicer Nybegynder
22. april 2008 - 09:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Application programmør søges

Hej

Jeg søger en programmør til udvikling af windows application. Applicationen skal kunne trække data ud fra et 3 parts program og anvende data imod en database.

Løn: Efter kvalifikation.

Læg en besked med din email og evt. hjemmeside/erfarring, så vender jeg tilbage.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
22. april 2008 - 10:01 #1
Relation House kan den slags :)

jon@relationhouse.com / 31 62 62 04

Send mig gerne et oplæg.

MVH

Jon Hauge
Avatar billede supertekst Ekspert
22. april 2008 - 10:48 #2
Nærmere info modtages gerne: pb@supertekst-it.dk
Speciale: Udvikling af applikationer indenfor Microsoft Office-pakken
Avatar billede deicer Nybegynder
22. april 2008 - 11:06 #3
Begge har fået en mail.

Jeg modtager gerne henvendelser fra flere, såfremt andre er interesseret.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
22. april 2008 - 12:52 #4
der er dog ikke kommet nogen mail ind hos mig jon@relationhouse.com
Avatar billede supertekst Ekspert
22. april 2008 - 14:12 #5
do. her....
Avatar billede olebole Juniormester
22. april 2008 - 14:54 #6
<ole>

Hvem er du? Hvad skal du have lavet - og hvad er budgettet?

/mvh
</bole>
Avatar billede deicer Nybegynder
22. april 2008 - 19:48 #7
Mails er sendt og modtaget af Jon Hauge.

@supertekst: Hvad betyder "do. her...." ?

@Ole: Smid din mail, så skal jeg udbyde det via mail.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. april 2008 - 20:48 #8
At der ikke er modtaget mail hos pb@supertekst-it.dk
Avatar billede deicer Nybegynder
23. april 2008 - 09:13 #9
Hej Supertekst

Jf min mail klient er mailen leveret til dig. Alternativt kan du sende en mail til mig på kontakt@pokeruni.dk.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
24. april 2008 - 10:40 #10
Hej

Hvis du ikke har fundet nogen til at gøre det endnu - så skriv til jhc@mj-software.dk - vi tager 500 kr. i timen ex. moms.
Avatar billede deicer Nybegynder
24. april 2008 - 11:33 #11
Mail sendt. Tak for interessen til alle.
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2008 - 14:21 #12
"@Ole: Smid din mail, så skal jeg udbyde det via mail." >> Hvorfor skal jeg besvære mig med at skrive, når du ikke gider besvære dig med at informere om, hvad opgaven går ud på - samt hvad der evt. måtte være af økonomi i den?

Seriøse og kompetente kodere løber ikke i zigzag for at få opgaver og deltager ikke i 'konkurrencer', hvor 'præmien' ikke står mål med indsatsen. Det kan somregel betale sig at oplyse lidt mere, hvis man forventer kompetent respons  ;o)
Avatar billede deicer Nybegynder
27. april 2008 - 16:55 #13
Hej olebole

Beklager, men jeg er ikke vant til at søge efter udviklere. Jeg forstår ikke hvad du mener med "konkurrencer" og "præmie".
Udviklingen har en pris og det bliver naturligvis betalt, uden nogen krumspring. (og med en fast kontrakt) Omvendt er jeg ked af at oplyse alt omkring projektet på et offenligt forum, derfor forsøger jeg at holde kortene tæt til kroppen, men det er jo altid en balance gang.

Afslutningsvis ønsker jeg at betale den billigst og mest fair pris for projeket, og da jeg ikke er en "seriøs og kompetent" udvikler, har jeg svært ved at vudere hvad dette er, derfor ingen økonomiske oplysninger.

For en god ordens skyld, skal jeg oplyse at jeg ikke ønsker en henvendelse fra dig.

Tråden er lukket for mit vedkommende.