Avatar billede kylefischer Nybegynder
22. april 2008 - 00:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Har problem med WMP ( DVD samt kopiering af dvd )

Da jeg flytter DVD Region Free til Start så kom der en spørgsmål nogle dage efter. Og jeg trykker på YES uden at læse den ( Do'h )
Men nu er der probleme med WMP Og DVD Shrink de er nu meget langsommere, det er som om de er i slowmotion. Det er irreterende. Jeg plejer ar brænde dvd'er ca. 25 min, men nu brænder jeg dem op til 100 min. Kan i hjælpe mig ?
Avatar billede nva Praktikant
22. april 2008 - 07:51 #1
Har du prøvet at systemgendanne? Ellers afinstallere DVD Region Free og så installere den igen?
Avatar billede kylefischer Nybegynder
22. april 2008 - 13:51 #2
Jo men den er der ikke, men jeg har ikke prøvet at afinstallere den og installere den igen.
Avatar billede kylefischer Nybegynder
08. maj 2008 - 14:38 #3
Har afinstallere den og installere den igen. Nu virker den. Takker..
Avatar billede nva Praktikant
08. maj 2008 - 14:53 #4
Fint nok :D