Avatar billede Slettet bruger
20. april 2008 - 18:01 Der er 12 kommentarer

Hva kan jeg tage for min PC?

Product Name        dv9545eo
Product Number     GS457EA#UUW
Microprocessor     AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-58
Microprocessor Cache     512 KB + 512 KB Level 2 cache
Memory     2048 MB (2 x 1024 MB)
Memory Max     Up to 4 GB DDR2
Video Graphics     NVIDIA® GeForce™ 8400M
Video Memory     Up to 895 MB (128 MB dedicated)
Hard Drive     240 GB (2 x 120 GB) (5400 rpm)
Multimedia Drive     Lightscribe Super Multi DVD Writer (+/-R +/-RW) with Double Layer support
Display     17" WXGA+ High Definition BrightView Widescreen (1440 x 900)
Fax/Modem     High speed 56K modem
Network Card     Ethernet 10/100BT integrated network interface
Wireless Connectivity     802.11a/b/g WLAN
Sound     Altec Lansing® speakers

3D Sound Blaster Pro compatible sound 16 bit integrated
Keyboard     Full size desktop keyboard (with separate numeric keypad layout)
Pointing Device     Touch Pad with On/Off button and dedicated vertical Scroll Up/Down pad, volume control, mute buttons, 2 Quick Launch Buttons
PC Card Slots

    * One ExpressCard/54 slot (also supports ExpressCard/34)

External Ports

    * 5-in-1 integrated Digital Media Reader for Secure Digital cards, MultiMedia cards, Memory Stick, Memory Stick Pro, or xD Picture cards
    * 3 USB 2.0
    * 1 HDMI connector
    * 1 VGA port
    * 1 RJ-11 modem connector
    * 1 RJ-45 ethernet connector
    * S-video TV out
    * 2 headphones-out
    * 1 mic-in
    * 1 IEEE 1394
    * remote control infrared port (remote optional)
    * cable docking connector
----------------------------------------------------------

Hva kan jeg få for den?
Har haft den i 7-8 måneder. Alt virker.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2008 - 20:49 #1
Hvad mener du selv er rimeligt?? Jeg spørger fordi jeg muligvis er interesseret
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2008 - 21:01 #2
7200?

kostede 8,8k som ny
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2008 - 22:17 #3
Så ønskes du rigtig god fornøjelse
Avatar billede mash Mester
21. april 2008 - 01:39 #4
det er jo en hp maskine, med det antal af nye maskiner de smide på market falde de pænt hurtigt i pris, 8 måneder tja er faldet mindst 33% i værdi(og det ville jeg personligt ikke give).
Avatar billede Jensen DK Novice
21. april 2008 - 07:01 #5
Du skal regne med højst 5k
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. april 2008 - 07:26 #6
Jeg ville beholde den, man kan tit få brug for en maskine nr. 2, tror at de 5000 der er foreslået er højt sat eller slå til ved de 5 hvis der kommer en køber.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. april 2008 - 08:42 #7
Det er dejligt at man lige har reservemaskinen når det brænder på og det nye dyr pludselig ikke gider mere.
Avatar billede kaw85 Nybegynder
22. april 2008 - 11:52 #8
Har også set en artikel undersøgelse, hvor de fortæller at hver 8 måned ca. er ens computer ca. dobbelt så stor til samme pris.

Så Computere falder hurtigt i pris efter 3 - 5 måneder, fordi der kommer hele tiden nye, støre og bedre computere og til lavere og lavere priser.
Avatar billede mrrius Nybegynder
22. april 2008 - 14:05 #9
haha, en færdig samlet computer incl windows = 4000 kr i føtex ( engang imellem )
og så lige en 17 " monitor.

Gav du virkelig 8000kr for den, for under 1 år siden???
dig vil jeg da meget meget gerne sælge computere til...

aldi's computer i næste uge til 5000 kr slår din, til spil og så følger windows enda med

For 8000 kr, forventer jeg en rigtig spille computer, den du har er en forvokset kontor computer!!!
Avatar billede kaw85 Nybegynder
22. april 2008 - 16:20 #10
Føtex har faktisk et fantastisk tilbud i denne uge. En computer til 3000 som er lige så stor :)
Avatar billede frand Nybegynder
22. april 2008 - 17:19 #11
Jeg vil umiddelbart gætte stærkt på, at det er nemmere/billere at bygge en stationær pc der kan det samme/mere fremfor en bærbar
Avatar billede mash Mester
23. april 2008 - 03:15 #12
der er nok nogle  der har overset at det er en bærbar....

nypris ligger stadig højt, men personligt ville jeg ikke eje en amd cpu, men det er en smags sag.