Avatar billede perfris Nybegynder
19. april 2008 - 20:20 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er DIRECTORY??

hej mates
jeg har alt hvad jeg skal bruge til at få mine webcam billeder op på min hjemmeside bortset fra 1 den vil have en oplysning der heder Directory jeg kan ikke finde ud af hvad det er den vil have mig til at skrive i den boks?
Det ser sådan ud.
Host name:    har denne oplysning
ftp :        har denne oplysning
user id :    har denne oplysning
password :    har denne oplysning
Directory:  hvad skal man skrive her.
den skriver invalid number of arguments når jeg vil teste den uden der står noget i boksen directory.
Avatar billede w13 Novice
19. april 2008 - 20:21 #1
Jeg mener blot, Directory er den mappe, som billederne skal placeres i.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
19. april 2008 - 20:31 #2
ftp: det er her dine billeder kommer til at ligge, nogen gange har man jo brug for at putte ting ind i undermapper, og det er her directory kommer ind i billedet. hved at angive en mappe i directory kan du forbinde direkte til en undermappe.

normalt angiver man ikke nogen undermappe

hvad er det for et ftp program du benytter?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2008 - 20:35 #3
directory er det samme som mappe
Avatar billede perfris Nybegynder
19. april 2008 - 21:16 #4
Det viser sig at vær korrekt ret enkelt:-)det hjalp mig  til at forstå hvad det går ud på når den beder om en directory så mange tak for det,
hvem skal jeg give point i kan jo få lidt alle prøver om jeg kan finde ud af at give jer alle lidt jeg læser lige hvodan man gør.
jeg bruger Flashfxp ret godt og nemt program.

men ved nogen hvor skal jeg placere den, har prøvet at lave en mappe der heder webcam billeder og oplode den ,den finder den og der kommer også de billeder i som webcam tager men jeg kan ikke finde dem på min hjemmeside ,skal den mappe ind og ligge i index -filer mappen eller skal den have sin egen public_html mappe? Eller er jeg helt gal på den…??
Avatar billede w13 Novice
19. april 2008 - 21:22 #5
For at forbinde til et billede i mappen "webcam billeder" skal du linke til "/webcam billeder/billedets navn.jpg" f.eks.

Og du giver os svar ved at acceptere svarene her nederst på siden.
Vi skal dog først oprette et svar, for at du kan acceptere det. Og det gør jeg så her. Så nu skal vi bare vente på, at de andre får det gjort.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2008 - 21:24 #6
glad for at hjælpe
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
19. april 2008 - 21:29 #7
nope, ingen points til mig, ellers tak