Avatar billede anitahansen Nybegynder
19. april 2008 - 15:01 Der er 1 kommentar

OScommerce hjælp..

Skal have følgende hjælp til min shop, da jeg ikke helt selv kan finde ud af at installere ekstra moduler.

Flere billeder til hvert produkt. (Anbefal hvilket modul)
Ingen kundelogind.

Penge gives..

Sig en pris og jeg vil kontakte Jer tilbage
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. april 2008 - 17:28 #1
Du kan på addons.oscommerce.com finde moduler til begge dele.

Til kundelogin delen der er PWA contribution den mest populære men jeg synes også at fast easy checkout contribution er spændende at tage et kig på. Begge resultere i at man kan købe uden konto, men på forskellige måder.

Til flere billeder kan du søge efter More pics6 som giver dig mulighed for tilføjelse op til 7 billeder ialt per produkt.

De fleste der har en lille smule programmeringsindsigt kan nemt installere modulerne, men det er ofte tidskrævende ligegyldigt hvor dygtig man er.

Smid en mail, så er jeg sikker på du vil få en del henvendelser, ellers kan du også forsøge dig på www.openforum.dk eller www.oscommerce.dk