Avatar billede thomas_dk1 Nybegynder
19. april 2008 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Loop dvd

Hej

Jeg er ved at lave en dvd til en blomsterbutiks vindues fladskærm. Jeg har lagt et dias show som jeg har lavet med Photo story 3 ind på dvd'en. Problemet er bare at filmen kun varer 25 minutter så de skal hele tiden starte dvd'en forfra. Hvordan kan man få den til at køre i ring. Hvordan gør andre butikker med fjernsyn i vinduerne ?

På forhånd tak
Avatar billede futuredesign Nybegynder
19. april 2008 - 10:06 #1
Ved ikke om det er en hjælp, men på en normal DVD så er baggrunden i menuen i filmen tit bare 40sek´s film som bare gentager sig... måske du kunne lave det på samme måde
Avatar billede thomas_dk1 Nybegynder
19. april 2008 - 10:13 #2
Kan jeg ikke nej :( Jeg har prøvet, kan kun få dvd maker til at lave 7 sek menu inden den genstarter sig selv.. Og der er desuden 700 billeder der skal vises..
Avatar billede simongc Nybegynder
19. april 2008 - 10:46 #3
Et forslag:

Afspil DVD'en via en PC. Jeg vil tro at du kan finde en afspiller med "repeat"-funktion. Hvis dette ikke er tilfældet, kan dette f.eks. laves i Adobe director (jeg har arbejdet meget med dette program, dog uden nogen sinde fået afprøvet director's muligheder for at afspille DVD'er).

Mvh. Simon
Avatar billede thomas_dk1 Nybegynder
19. april 2008 - 10:59 #4
De har købt et fladskærms tv, og har ikke plads til en computer, så det dur ikke.. Efter et par søgninger på goole har jeg måske fundet noget..
Avatar billede cpufan Juniormester
19. april 2008 - 20:52 #5
Avatar billede cpufan Juniormester
15. maj 2008 - 21:44 #6
-sv