Avatar billede terib Nybegynder
19. april 2008 - 09:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ad hoc design/grafik som kan sin photoshop

Hejsa
Mangler en der kan arbejde i photoshop til fremstilling af grafik til websider.
Betaler gerne.
Mvh
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2008 - 09:56 #1
Hej

Hvad er det præcis du skal bruge altså af grafik elementer?
Jeg vil da gerne hører mere om hvad det drejer sig om, så jeg kan vurdere om jeg kan assistere.

Du kan evt. fange mig på osj@device.dk og så kan jeg frmsende referencer osv.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2008 - 11:13 #2
Hejsa

Du kan se nogle af mine referencer på min hjemmeside, hvor du også kan finde mine kontaktinformationer.
Håber at høre fra dig

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. april 2008 - 11:27 #3
Du er også velkommen til at kigge på min hjemmeside, som jeg skriver på den er jeg uddannet grafiker og arbejder som selvstændig freelance grafiker. Tag et kig på mine referencer og send mig en mail. :)

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede groovin Nybegynder
20. april 2008 - 09:10 #4
Måske jeg kan være behjælpelig...

Tjeck www.Groov.in for referencer og skriv til info@groov.in hvis interesseret.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2008 - 12:16 #5
Tak for opgaven

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
Avatar billede terib Nybegynder
20. april 2008 - 12:53 #6
Opgaven gik som i ser til uman. Mange tak for interessen til jer alle.
Mvh
Avatar billede lesp Nybegynder
23. maj 2008 - 21:00 #7
Skriv endelig her: adam@bratsch.dk

Vi har gode designere.