Avatar billede chicco Nybegynder
19. april 2008 - 02:33 Der er 3 kommentarer

Ny bruger i Outlook 2007

Jeg har netop installeret Vista Ultimate på engelsk med SP1
Dertil har jeg så installeret office 2007, herunder Outlook.

Jeg har nu fået oprettet min egen email konto og skal oprette min kærestes, men her er så problemet.

Normalt plejer jeg at hoppe i kontrol panelet og tilføje en ny konto under "post" men denne menu er der ikke?!?

Så hvordan får jeg hende så tilføjet?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. april 2008 - 06:28 #1
Er det denne guide du ikke har mulighed for at følge?
http://support.microsoft.com/kb/829918/
Avatar billede chicco Nybegynder
19. april 2008 - 10:06 #2
Ja, har ikke ikonet post..
Avatar billede chicco Nybegynder
19. april 2008 - 10:21 #3
Nå, fandt ud af at man åbenbart skal slå den til at vise 32-bits programmer for sig.. :S