Avatar billede anitahansen Nybegynder
18. april 2008 - 02:00 Der er 5 kommentarer

Søger billig freelance til mindre projekter

Hej.

Søger en freelance programmør til mine ideér.
Mine projekter er mindre til større opgaver, giver en fast pris for hver fuldført opgave.
Ser gerne du er stabilt og nem at kontakte via MSN.
Og at du selvfølgelig kan magte opgaverne.
Kan kontaktes via MSN: dimitri75@hotmail.com
Avatar billede tukanen Nybegynder
18. april 2008 - 10:56 #1
Kan du komme lige mere ind på hvad der er du vil have lavet?
Avatar billede leif Seniormester
18. april 2008 - 12:19 #2
Du skriver "Og at du selvfølgelig kan magte opgaverne.":

Ja, hvis man vidste hvad det var for en type opgaver så kunne det måske hjælpe lidt om man skal bruge tiden på at kontakte dig.

Du skriver "...giver en fast pris for hver fuldført opgave.":
Betyder det at du vil give samme pris for alle opgaver eller den pris som der aftales ?
Avatar billede olebole Juniormester
18. april 2008 - 17:06 #3
<ole>

En reelance programmør skal have det dobbelte i løn i forhold til, hvad en fastansat får. Du finder med andre ord ikke en freelancer til under 3-400 kr/time - hvilket er _meget_ billigt for en freelancer  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede g1mzee Nybegynder
18. april 2008 - 17:16 #4
Jeg vil meget gerne hører om hvad det er du skal have lavet. penge spiller ikke det helt store . Men du kan kontakte mig på msn: Ngschumacher@hotmail.com
Avatar billede s0mmer Nybegynder
20. april 2008 - 20:50 #5
Såfremt du ikke har fundet en til opgaven er du velkommen til at kontakte mig.

Du kan læse mere om mig på www.erhmmedia.dk

Mvh. Steffen S
kontakt@erhmmedia.dk