Avatar billede okiu Nybegynder
17. april 2008 - 21:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mærkeligt tastatur

Hej Exp.
Jeg har en comp her som jeg skal formatere. Desværre kan jeg bare ikke styrer tastaturet. Altså det virker fint i BIOS, men virker ikke når jeg vil have det til det. (Skal have sata drivere ind, som vil sige at jeg skal trykke f6 under starten af windows installation). Det er et USB tastatur, og har prøvet forskellige indgange uden held. Jeg har også brugt en USB til PS/2 converter, men virkede heller ikke.

Hvis det kan hjælpe, så bruger den et Asrock 939Dual-SATA2 bundkort.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
17. april 2008 - 22:02 #1
er det eventuelt et logitech hvor du kan slå F-tasterne fra (give dem en anden funktion) mener at der står 'F lock' på tasten der skifter dem
Avatar billede okiu Nybegynder
17. april 2008 - 22:07 #2
Det er ikke et logitech tastatur. Det er et dell tastatur.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
17. april 2008 - 22:13 #3
ja ja, de har også tastaturer hvor f tasterne kan slaves om til genvejstaster
Avatar billede okiu Nybegynder
17. april 2008 - 23:35 #4
nå men jeg fandt selv ud af det. Skiftede tastatur, også var den der :D