Avatar billede francko00 Nybegynder
17. april 2008 - 14:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Broadcom wireless på hp pavillion dv2140eu

Hej jeg har en bærbar computer med indbygget trådløst broadcom wireless a/b/g

jeg har en 54mbit router opstillet og alle mine andre computere som også understøtter g kører konstant 54 m/bit men den her svinger virkelig meget i tilslutningshastigheden, svingermellem 2 og 54 men ligger på det meste på 36.

Jeg kan ikke forstå hvorfor og jeg vil gerne have fixet det, ved ikke om det er et driver problem eller hvordan...

hvis nogen har nogen gode ideer evt. link til en kompatibel driver som måske kan løse problemet.

Mvh
Eskimonissen.
Avatar billede tonygk Nybegynder
17. april 2008 - 15:05 #1
Jeg går udfra at du kører med Vista. Her kan du downloade den nyeste driver til din maskine.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-46095-1&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=3289520&os=2093&lang=da

Jeg anbefaler MEGET stærkt at du opgradere firmware på din wireless router.
Hvis du giver mig navn og modellen, kan jeg finde det til dig.
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
20. april 2008 - 11:16 #2
hvis det ikke virker med en firmware opdatering sa proev evt at saette dit accesspoint op saa det bruger en anden kanal. og proev evt at rykke din baerbare taettere paa routeren.
Avatar billede francko00 Nybegynder
09. maj 2008 - 19:14 #3
det endte med at jeg bestilte wireless n kort til min bærbare og en router dertil.

Men smid et svar og dit arbejde skal ikke havbe været forgæves, mange tak for hjælpen.
Avatar billede tonygk Nybegynder
10. maj 2008 - 18:34 #4
Her er min svar.
held og lykke med det.