Avatar billede gurly Praktikant
17. april 2008 - 06:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Let spørgsmål til en Macintosh bruger der har Flip4Mac

Dette er kun for Macintosh brugere der har instaleret Flip4Mac

Afprøv om følgende side virker, siden vil fortælle dig om du har instaleret Flip4Mac, eller om du ikke har.
http://www.aelling.lir.dk/public/w13-tjek-flip4mac.htm
Giver siden dig det rigtige resultat ?

Flip4Mac kan i øvrigt hentes gratis her
http://www.flip4mac.com/wmv_download.htm
Avatar billede egonspock Seniormester
17. april 2008 - 11:48 #1
he, hvis det eneste den skal gøre er at komme med en pop-up, der siger at jeg har det installeret, så virker det efter hensigten. Der kommer kun en orange farve frem udover det (Nyeste Safari)
Avatar billede gurly Praktikant
17. april 2008 - 11:56 #2
Ja men det er det eneste den kan / skal kunne
Det bliver brugt i en tv player som ligger på min forside
i tv playeren er det lavet sådan at at hvis man IKKE har det, så viderestiller den mac brugere til en side der beskriver at man mangler flip4mac, og med link til flip4mac´s hjemmeside.
I eksemplet herover vil den dog bare give en alart om at man ikke har det.

Jeg var bare i tvivl om det nu også virkede korrekt.

Jeg håber at der kommer bare lige en enkelt eller to mac bruger mere forbi og bekræfter det, for det er ret vigtigt at det detecter rigtigt.