Avatar billede h_s Forsker
16. april 2008 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Podcast via iTunes uden iPod

Jeg har installeret iTunes på min PC og har hentet nogle indslag fra DR radio, som jeg gerne vil have ned på min mp3-afspiller. Min mp3-afspiller er ikke en iPod, så jeg har lidt problemer med at ligge det ned på afspilleren. Kan det overhovedet lade sig gøre? Hvis ja, hvordan? Hvis nej, hvilket program kan jeg så bruge til at hente og indlægge podcasts?
Avatar billede bobdylan Nybegynder
17. april 2008 - 07:48 #1
Jeg tror ikke du kan få iTunes til at placere podcast et andet sted end i det normale musik-bibliotek. Inde på www.podhead.dk anbefaler vi Juice til folk, der ikke bruger iPod. På nedenstående side finder du links til Juice og en masse anden podcast-programmer:
  http://db.podhead.dk/marcit/podwebpack.section_message?P_MESSAGE=10013
På podhead har vi forøvrigt også samlet en oversigt over alle danske podcast (ca 400 stk).
Venlig hilsen
Marc
podhead.dk
Avatar billede h_s Forsker
17. april 2008 - 21:58 #2
Super det virker - Jeg har downloaded Juice og har fået det til at virke.
Jeg har prøvet dette link: http://db.podhead.dk/marcit/podwebpack.section_message?P_MESSAGE=10013

Det virker ikke - Det kræver et password og burgernavn!

Hvordan får jeg filerne ind på mp3-afspilleren? Skal jeg selv kopier dem via copy - paste eller er der en funktion i Juice?
Avatar billede bobdylan Nybegynder
18. april 2008 - 02:58 #3
Min fejl. Det rigtige link er:

http://db.podhead.dk/pod/podwebpack.section_message?P_MESSAGE=10013

Venlig hilsen
Marc
Avatar billede bobdylan Nybegynder
18. april 2008 - 03:00 #4
Hvis du sørger for at mp3-afspileren altid tilknyttes det samme drev-bogstav, så skulle du kuunne sætte Juice til at skrive direkte ned på den.

Venlig hilsen
Marc
Avatar billede h_s Forsker
18. april 2008 - 17:12 #5
Tak for hjælpen!