Avatar billede studsgaard Nybegynder
16. april 2008 - 13:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SSL FTP client på USB key (Freeware)

Hej

Jeg mangler en freeware eller meget billigt FTP client. Den skal understøtte SSL eller TSL, samt kunne afvikles fra en USB nøgle.

På forhånd tak

Mvh
Bjørn Larsen
Avatar billede studsgaard Nybegynder
16. april 2008 - 13:50 #1
Glemte lige at den skal kører på XP eller Vista.
Avatar billede perfris Nybegynder
19. april 2008 - 19:41 #2
hej jeg bruger denne og det fungere og er billigt  http://www.flashfxp.com/
Avatar billede studsgaard Nybegynder
20. april 2008 - 01:12 #3
Ser rigtig fin ud og er 99% sikker på at jeg køber. Jeg kan bare ikke rigtig se at den kan afvikles fra USBkey uden installation?

Kan du bekræfte "perfris"?
Avatar billede perfris Nybegynder
20. april 2008 - 13:15 #4
hej mate.jeg har et link til flashfxp på min usb nøgle og det fungere fint,men jeg er ikke sikker på om jeg forstår dit spørgsmål..
Avatar billede studsgaard Nybegynder
20. april 2008 - 22:24 #5
Hej Perfris

Jeg går ud fra at du mener at programmet kan afvikles direkte fra USBkeyen uden først at være installeret på PCen også uden at benytte produkter som u3 osv.

Points er dine og jeg prøver mig frem.

Tak.