Avatar billede jesper_jp Nybegynder
15. april 2008 - 13:38 Der er 3 kommentarer

Frakobling af ekstern netværksharddisk

Hej;
Jeg har i dag en ekstern netværksharddisk tilkoblet. Den er oprettet med drevbogstav G. Da dette drevbogstav giver samspilsproblemer med USB-enheder, vil jeg gerne slette eksisterende tilkobling og derpå oprette ny tilkobling med bogstavet Q for den eksterne netværksharddisk.
Jeg er dog ikke i stand til at finde ud af, hvorledes jeg ændrer / sletter sådan en bogstavstildeling i Windowd XP.
Please - nogle gode forslag?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2008 - 13:43 #1
klik start så min computer højreklik på drevet og vælg disconnect eller hvad det nu heder på dansk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. april 2008 - 13:44 #2
Start > Kontrolpanel > Administration > Computeradministration > Lager > Diskhåndtering
Højreklik og vælg "skift drevbogstav og sti"
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. april 2008 - 06:13 #3
Du gør som Jaep44 skriver.
Disconnect (afbryd forbindelse) dit netværks drev.
Her efter genopretter du forbindelsen til drevet via funktioner > opret forbindelse til netværksdrev