Avatar billede bilsa Nybegynder
15. april 2008 - 00:45 Der er 1 løsning

Køb af bærbar til ca 10.000 kr

Jeg skal købe en bærbar computer til ca. 10.000 kr.

Hvad vil i anbefale. Det må gerne være en lille tynd smart sag, som fx den nye macboox air. Dog skal der være en dvd-afspiller, gerne i HD-format.

Har også set på nogle af dem, hvor skærmen kan drejes mv.

Gode Ideer søges.
Avatar billede the_magician Nybegynder
16. april 2008 - 03:12 #1
Kommer an på formålet med computeren. Jeg kan varmt anbefale en Zepto Znote 6324W "Power Konfiguration" til kr 7.395,00 på zepto.dk lige nu.
Evt. kan du tilkøbe Vista Home Premium 64 bit, C2D T9300 CPU og 2 års All-risk forsikring uden tyveri til et total på kr 9.847,50

Hvis bare den konfiguration havde været tilgængelig for 9 måneder siden da jeg købte min...