Avatar billede agentenfradk Nybegynder
14. april 2008 - 21:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

banner anbefalinger søges

Hey

jeg skal åbne et firma og ønsker at køre lidt reklame og ønsker selvfølgelig også at have noget ud af det .. ja og det må jo være økonomisk på en eller anden måde. nogen anbefalinger?
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2008 - 22:04 #1
Kommer lidt an på indholdet - jo bedre du kan ramme målgruppen med banner/reklamer jo mere kan du jo tjene.

Men nogen af de netværk der findes er

http://adwords.google.dk
www.euroads.dk
www.brand2brand.dk
www.adfair.dk
www.adpepper.dk
www.mikkelsenmedia.dk
www.easyads.dk
www.tradedoubler.dk
www.partner-ads.com
www.clickearners.dk

Du kan finde flere her www.partnerprogrammer.dk
Avatar billede mathias87 Nybegynder
14. april 2008 - 22:35 #2
Clickearners er gået nedenom og hjem og har endnu ikke betalt en krone af det de skylder, så hold dig langt væk fra dem!
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
14. april 2008 - 22:40 #3
tak for indlægne. tror jeg kan bruge nogle af de mangle gode lins bacardi.
Avatar billede diggerx Nybegynder
15. april 2008 - 10:25 #4
Tradedoubler kræver et månededligt gebyr på 3-4ooo kr fra dig. Da hjemmesiderne samtidigt bliver meget dårligt betalt tager det lang tid før du kommer ind på nogle sider der kan noget.

Du kan også gå uden om reklame bureauerne ved at ringe til de sider der matcher det du vil sælge. Så kan du tit lave nogle langtidsaftaler der er bedre for både dig og de hjemmesider du kontakter.
Avatar billede abruscato Nybegynder
15. april 2008 - 15:30 #5
diggerx: Såvidt jeg forstår TradeDoublers forretningsmodel, kan de tilknyttede annoncører selv bestemme hvor meget de vil give til deres partnere, men der skal betale 40% oveni i provision til TradeDoubler - udover det månedlige gebyr.

Agentenfradk: Det er en del mere end f.eks. Partner-ads' 25%. Til gengæld er TradeDoubler *noget* mere profesionelle end Partner-ads og har højst sandsynligt nogle bedre partnere og derved en højere konvertering og antal sidevisninger.

Man kunne også forestille sig, at det er muligt, at forhandle priserne med de ovennævnte netværk, men det er nok mest sandsynligt, hvis du "køber stort ind".

Jeg samarbejder selv med følgende firmaer der viser reklamer på mine websites og de fungerer upåklageligt, så dem ville jeg mene, du også trygt kan gå til som annoncør:

http://adwords.google.dk
www.euroads.dk
www.brand2brand.dk
www.adfair.dk
www.adpepper.dk
www.tradedoubler.dk
www.partner-ads.com
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
17. april 2008 - 21:11 #6
tak for svarene alle sammen!