Avatar billede mistah Nybegynder
14. april 2008 - 19:19 Der er 2 kommentarer

Outlook 2000 simpel signatur fejl

hejsa

Når jeg besvarer en mail i outlook 2000 og manuelt indsætter min standard signatur, står der
"åøåMed venlig hilsen" istedet for "Med venlig hilsen"

Outlook indsætter åøå foran. Har prøvet lidt forskelligt med formateringen og klikket mig frem og tilbage uden held.

Håber på at nogen har en go ide
Avatar billede triaxtc Nybegynder
19. juni 2008 - 11:21 #1
Et forslag:

I Outlook, gå ind under funktioner, indstillinger og faneblad postformat. Ret format til udgående post til RTF (Sandsynligvis HTML format nu), slet signatur og genstart Outlook.
Gå samme vej ind og lav ny signatur. Kopier ikke!!!! den gamle signatur.

/Thorkild
Avatar billede mistah Nybegynder
22. oktober 2012 - 14:02 #2
der er point hvis du sender et svar