Avatar billede bluebottle Nybegynder
14. april 2008 - 12:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Log-on-billede antal mails

På det første log on billede i XP home dk står under brugernavnene x-antal mails.

dette antal passer ikke i forhold til outlook-prgrammet som vi alle tre brugere på computeren anvender.

Hvordan justerer man sådan at dette virker.

A) har ikke andre mailprogrammer på computeren.

B) windows MSN er fjernet fra computeren.

C) Har ikke på noget tidspunkt anvendt andre mailprogrammer, som fx outlook ekspress.

Vi anvender outlook 2003 dk
14. april 2008 - 13:25 #1
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx ->
"Tweak UI - This PowerToy gives you access to system settings that are not exposed in the Windows XP default user interface, including mouse settings, Explorer settings, taskbar settings, and more." -> http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe

Der er generelt en masse muligheder. Se under [Logon] - der er en box der skal klikkes fra...
Avatar billede bluebottle Nybegynder
14. april 2008 - 16:13 #2
Umiddelbart et fikst program, men hvordan indstiller jeg det således at den på log on billede viser det korrekte antal mails nedeunder hvert brugernavn på log on billede. Til hvert brugernavn hører en særskilt outlook konto
14. april 2008 - 18:42 #3
... jeg ved faktisk ikke hvor den får den info fra ... har altid slået den FRA ...
(Muligvis fra Outlook Express?)
Avatar billede bluebottle Nybegynder
15. april 2008 - 18:52 #4
ingen andre bud . . .
Avatar billede bluebottle Nybegynder
19. april 2008 - 21:05 #5
...
Avatar billede bluebottle Nybegynder
21. april 2008 - 19:49 #6
. . .
Avatar billede bluebottle Nybegynder
01. maj 2008 - 12:05 #7
. . .
Avatar billede bluebottle Nybegynder
21. maj 2008 - 17:35 #8
lukker igen - læg et svar
21. maj 2008 - 18:21 #9
Ping...
Læg selv et [svar] og la' os alle dele...
02. juni 2008 - 20:26 #10
Takker ...