Avatar billede lehmannfarm Nybegynder
14. april 2008 - 06:28 Der er 4 kommentarer

Overførsel af standardinfo fra outlook til excel

X Hej jeg har oprettet et excelark med mine kunder, hvor jeg opfølger deres sager. Når jeg får nye kundehenvendelser fra min hjemmeside sker det altid på følgende måde:

jeg modtager en mail fra en bestemt adresse indeholdende flg.:

Submitted on 03/28/2008 - 09:45
Submitted by anonymous user: [83.93.xxx.xxx]

Submitted values are:
  subject: Bestilling af materiale på xxx.dk
  Navn: jens jensen
  Adresse: ny næstvedvej 1
  Postnr.: 4690
  By: haslev
  Tlf.: 26888170
  Mail: jensen@mail.dk
  Jeg er særligt interesseret i:
      - Natura
      - Frame
  Kommentar:bla. bla, bla.

Disse data vil jeg gerne via en makro kunne hente fra mit excel-ark eller til det. Jeg har kun brug for navn, adresse, by, mailadresse som skal lande i kolonne a:d. kan det lade sig gøre?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
14. april 2008 - 09:22 #1
Husk at lukke dit oprindelige spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/826446
Avatar billede lehmannfarm Nybegynder
15. april 2008 - 06:44 #2
Hey du kære wordhaj.. hvad med det andet 'vi' var igang med? har du lidt til at få lukket den også?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
15. april 2008 - 09:26 #3
Bingo :-)
Avatar billede lehmannfarm Nybegynder
12. maj 2008 - 11:55 #4
Det var dog surt ingen kan svare på det her.. jeg lægger 100 point oveni, men hvordan gør man så det :-)