Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
13. april 2008 - 19:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Action Pack fra Microsoft

Hej derude!

Jeg har registreret mig i Microsoft Partner Program, da jeg er interesseret i at modtage Microsofts Action Pack (MAPS). Jeg har derfor gennemført to forskellige onlinekurser: Small Business Sales and Marketing Skills Assessment og Microsoft .NET Assessment.

Jeg har dog problemer med at få Action Pack, selvom jeg har opnået certificeringerne. Jeg modtager dette skærmbillede, når jeg prøver at bestille Action Pack:

http://peecee.dk/uploads/042008/MAPS-Sebastian.JPG

Under punktet "My Training" kan jeg dog se, at jeg har gennemført kurserne:

http://peecee.dk/uploads/042008/MyTraining-Sebastian.JPG

Jeg håber, at der er nogen derude, der kan hjælpe mig med at få det til at spille. På forhånd tak! :-)
Avatar billede venturer Nybegynder
13. april 2008 - 19:27 #1
Hmm.. Kan ikke lige finde det nøjagtige krav for at adgang til Action Pack. Men det ser da ud til at de to tests ikke er nok. Den skriver jo at du mangler én mere.
Det eneste jeg umiddelbart kan læse på partner portalen er at der for nyligt er kommet nye krav til at få adagng til MAPS. Se evt. om dén side her kan hjælpe dig lidt på vej:
https://partner.microsoft.com/global/program/managemembership/actionpack
Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
13. april 2008 - 19:47 #2
Man skal blot have én. Det ved jeg, da min fætter har adgang til Action Pack. Derfor tog jeg først det ene kursus. Da det ikke gav mig adgang, tog jeg en mere.

Som det kan ses på denne side, burde begge kurser give mig adgang til Action Pack: https://partner.microsoft.com/global/program/managemembership/40054437

Jeg tror, at det har noget at gøre med, at kurserne ikke bliver læst ind i Microsoft Partner Program. Jeg har dog tjekket, at jeg er tilknyttet min organisation.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede swiatecki Novice
13. april 2008 - 20:02 #3
Nu ved jeg ikke lige hvor længe siden det er du har taget dem men der står på deres side:

It can take up to 48 hours afteryou complete your course requirement for the system to be updated and for you to be able to place an order for the Action Pack.
Avatar billede venturer Nybegynder
13. april 2008 - 21:00 #4
Ok... Så du har taget det online kursus. Har du også taget den assesment test som følger med kurset?
Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
13. april 2008 - 23:26 #5
swiatecki: Det kunne meget vel være årsagen. Tak fordi du lige mindede mig på det. Jeg tror, at jeg må væbne mig med tålmodighed.

venturer: Jep, det har jeg.
Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
20. april 2011 - 18:26 #6
Lukket.