Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
13. april 2008 - 18:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Minimer-rude i proceslinien væk

Når jeg minimer, plejer knappen/ruden lægge sig ned i proceslinien, dette sker ikke mere.
Undre mig idet det kun er på min brugerside og ikke konens.
Har fundet en midlertid løsning med alt+tablator men det var bedre i "gamle dage"
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. april 2008 - 08:29 #1
Men du kan stadig se processlinjen? (du har ikke fået den skjult?).

Du kan også have fået trukket om, så f.eks. "Hurtig start" området fylder det hele, så der slet ikke er plads til de kørende programmer.

Du bør iøvrigt overveje at lukke spørgsmålet her, og genåbne det. "PDA" har ikke rigtig meget med Windows XP at gøre...
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
14. april 2008 - 14:28 #2
Tak for svar. Jeg kunne stadigvæk se proceslinien. Jeg har i midlertid lavet systemgenstart en uge tilbage og har fået problemet løst.
Jeg prøvede at spørge i flere steder hvor den nægtede men fik det så igennem i "PDA"
Tak igen for svaret.