Avatar billede kta38 Juniormester
13. april 2008 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver til skærmkort ?

Hej.
Jeg har en pcér som mangler en driver til skærmkortet, når jeg scroller op og ned på skærmen så bølger billedet, men jeg kan ikke rigtig finde driver jeg skal bruge.
Det er en HP og bundkortet hedder: " asus m2n-nvm/s "  rev 1.o1g
skærmkortet sidder på bundkortet.
Er der en der kan finde den driver jeg skal bruge ?
Mvh Anders
Avatar billede sutpark Nybegynder
13. april 2008 - 15:42 #1
Prøv at hente programmet Errorsmart. du kan hente det på deres egen side, hvis det er du ikk kan finde en crack dertil har jeg en.. den retter de fleste fejl og mangler.
Avatar billede njalus Nybegynder
13. april 2008 - 16:08 #2
Sutpark... Hvad mener du med "hvis det er du ikk kan finde en crack dertil har jeg en.. " Det lyder lidt ulovligt synes jeg?

Hvis du har købt en computer fra HP, så er der et serial nummer, du kan indtaste på HP.dk under "Download drivere og software" også kommer alle drivere frem til præcis din model.
Avatar billede kta38 Juniormester
13. april 2008 - 17:44 #3
Hej. Jeg har ved en fejl skrevet det var en hp, men ved nærmere eftersyn står det er en "packard bell" pcér.
jeg har søgt hos dem også, men jeg har stadig ikke fundet noget jeg kan bruge.
Model: fiji
rec p/n: 6955430000
rev : r02
d/c 0547
jeg håber, der er en som kan finde det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2008 - 20:27 #4
sutpark> 6 år på eksperten også tilbyder du cracks til programmer...
Smut du ind på mindre seriøse forums med den slags - her er det ikke tilladt.

kta38> prøv Sisoft Sandra: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1391 - det kan fortælle hvad hardware du har og tit et link til download af drivere.
Avatar billede kta38 Juniormester
17. maj 2008 - 07:55 #5
Lukker. Jeg har selv tage pointen. Jeg har skiftet bundkortet ud da jeg ikke kunne finde nogen driver til den nogle steder.
Tak for hjælpen for idéerne til en løsning
Mvh Anders