Avatar billede steel-shark Nybegynder
19. juni 2001 - 09:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

set regedit til

kan jeg slætte indholdet af regedit så den er som en nu pc  eller som når man formater /sletter windows???
jeg køre win98 2.
eller skal jeg formatere HD\'eren??
Avatar billede prodic Mester
19. juni 2001 - 10:01 #1
hvad for noget?
Avatar billede hotpop Novice
19. juni 2001 - 10:02 #2
Du kan IKKE slette indholdet af regedit! Så kan du ikke starte din pc bagefter, men du kan køre et program der renser reg-basen for ugyldige nøgler, værdier og hvad det ellers kaldes: http://www.createwindow.com/wininfo/regclean.htm
Avatar billede racerrune Nybegynder
19. juni 2001 - 10:03 #3
Man ka n sikkert godt, men jeg ville formatere så jeg er sikker på hvad jeg laver!! Så er det også nemmere at holde styr på ting du laver...
Avatar billede prodic Mester
19. juni 2001 - 10:06 #4
Så var der nogle der forstod problemet....