Avatar billede jchristensen Nybegynder
12. april 2008 - 16:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Marker alt

Hej. Nu virker funktionen Marker Alt ikke mere, hverken Crtl+Alt eller markering eller under Rediger. Under Rediger er muligheden tonet ud. Hjælp ønskes tak. PS: jeg har været ude for det før, men kan ikke huske, hvad der hjalp.
12. april 2008 - 16:14 #1
Er det i Stifinder, Word, ??? at 'problemet' er ?
Avatar billede jchristensen Nybegynder
12. april 2008 - 17:40 #2
Det er i stifinder, f.eks. når jeg vil slette mine Temp-mapper. Samme, hvis jeg vil markere alle eller flere billeder. Hvis jeg vil markere flere billeder i eks. Photoshop, kan det godt lade sig gøre, men som sagt ikke i Stifinder. Jeg har haft problemet før, og mener at jeg fandt en løsning på nettet, men det kan jeg ikke lige nu. Problemet er, når Temp-mapperne skal slettes, så skal jeg markere og slette filerne enkeltvis (rimeligt tidskrævende).
12. april 2008 - 20:19 #3
Prøv denne kommando for at rette fejlen:

Indsæt din WindowsXP Cd i drevet
Luk det vindue som popper op.

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow
Tast enter
Windows Cd skal ligge i drevet under denne kommando.
Du vil ikke få en tilbagemelding om noget er rettet.
Det mellemrum mellem sfc / skal være der.
Avatar billede jchristensen Nybegynder
12. april 2008 - 22:30 #4
Øh, jeg har Vista.
13. april 2008 - 00:13 #5
... samme sætning - bare med din Vista DVD ...
Avatar billede jchristensen Nybegynder
13. april 2008 - 01:18 #6
Hej. Har lige prøvet, men ændrede desværre ikke noget. Nyt forslag?
Avatar billede jchristensen Nybegynder
13. april 2008 - 01:42 #7
PS: Funktioenen virker i Windows Mail (såvel Ctrl+A som Shift/Ctrl med mus (!?), men stadig ikke i Stifinder...
Avatar billede jchristensen Nybegynder
14. april 2008 - 17:34 #8
Hej. Ingen bud?
Avatar billede jchristensen Nybegynder
17. april 2008 - 18:51 #9
Hej. Problemet løst efter installation af Servicepack 1.
Avatar billede jchristensen Nybegynder
17. april 2008 - 18:52 #10
Øh, hvordan gør jeg nu lige...
Avatar billede jchristensen Nybegynder
18. april 2008 - 00:36 #12
Som nævnt er problemt løst, så jeg takker for venlige forslag!