Avatar billede bajer Nybegynder
11. april 2008 - 23:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opstartsproblem efter automatisk opdatering.

Hej!
Min HP bærbar vil ikke længere starte op efter en automatisk opdatering som ikke kan færdiggøres.
Efter opstart kommer et skærmbillede hvor der står: Konfigurerer opdateringer 3 af 3. Sådan kan maskinen stå i timer uden at der sker noget.
Det er ikke muligt at gendanne maskinen til et tidligere tidspunkt.
Maskinen kan ikke startes op i fejlsikker tilstand.
Jeg ken ikke køre backup af filer da den ikke kan finde  eksterne drev eller cd brænder.
Ingen af genoprettelses funktionerne der er på maskinen virker.
Det eneste jeg ikke har forsøgt er at gendanne maskinen til fabriksindstillinger, og det vil jeg meget nødigt da der på maskinen ligger rigtig meget skolearbejde som  min datters veninde helst ikke vil have slettet.
Avatar billede apa1 Nybegynder
15. april 2008 - 09:57 #1
hejsa.
meget besynderligt problem du har der, hvis det var mig ville jeg tage harddisken ud, copyere de vigtige filer og derefter sætte harddisken tilbage og så gendanne til fabriksindstillinger.
på den måde mister du ingen data

Mvh Asbjørn
Avatar billede photop Nybegynder
18. maj 2009 - 00:01 #2
Er klar over at spørgsmålet er ved at være gammelt - men har lige oplevet næsten samme problem på min svogers nye PC.

Den kører konfigurationen under opstart, men når kun til 94%, hvorefter den automatisk genstarter. Nøjagtig det samme sker ved genstart til fejlsikret.

Computeren er i øvrigt spritny, og ovenstående skete efter en gendannelse til fabriksindstillingerne. Ved første opstart af computeren valgte den efter installation af Vista-opdateringerne at fryse under opstart i stedet.

Kan der være tale om en fejlbehæftet Vista-opdatering?
Avatar billede awbufas Nybegynder
14. december 2009 - 14:02 #3
Har nøjagtigt det samme problem..........
Avatar billede bajer Nybegynder
22. august 2010 - 21:53 #4
Defekt Vista opdatering, problem løst ved genoprettelseskonsol