Avatar billede mrssanta Nybegynder
11. april 2008 - 20:07 Der er 6 kommentarer

Skærm driver - grafik driver?

Min puter gik i stykker - fik den lavet og fik samtidig at vide at det var mit grafikkort der var "brændt" havde et geforce - og noget med Nvidia - nu hedder mit kort SiS og puteren kan kun finde "standard skærm" med det resultat at sætter jeg min opløsning til mere end 800x600 flimrer og tilter tekst osv.? Hvad gør jeg - har I nogle forslag suk suk suk

Vh Lene
Avatar billede ladyhawke Novice
11. april 2008 - 20:34 #1
ja, find den driver der hører til dit nye grafikkort og installer den, det skulle gerne hjælpe
Avatar billede peet-49 Novice
12. april 2008 - 08:37 #2
Et SIS-kort er normalt en OnBoard grafikkort, der er driver på cdèn, der fulgte med bundkortet.
Avatar billede mrssanta Nybegynder
12. april 2008 - 10:41 #3
Jeg har IKKE fået noget med til mit grafikkort og altså heller ingen CD og jeg kan ikke finde en driver på nettet....
Avatar billede mrssanta Nybegynder
12. april 2008 - 11:17 #4
Nej - I havde ret - jeg fandt endelig en driver på nettet og ændrede også på hertzen - nu fungerer det - smid et svar så I kan få points

Lene
Avatar billede peet-49 Novice
09. oktober 2008 - 14:53 #5
-:)
Avatar billede peet-49 Novice
26. oktober 2008 - 10:07 #6
??