Avatar billede dengale Nybegynder
11. april 2008 - 09:43 Der er 6 kommentarer

vista startup problemer

hej jeg var ved at installere nogle grafikkort driver men min computer genstartet midt i det hele og når jeg prøver at starte min wondows op kommer den med at jeg kan rep eller start op normalt trykker jeg start op normalt genstarter den når jeg trykker rep kommer der en blå skærm med en fejl.

jeg har hverken en recovery cd eller windows vista cd.

hvad skal jeg gøre. kan jeg selv lave en recovery cd. (hvis man kan jeg vil meget gerne ha en guide)
Avatar billede gnutella Nybegynder
11. april 2008 - 10:58 #1
Hvad er det for en computer ? Eks. er det en HP kan du sikkert trykke F11 inden boot af windows og dermed få computeren tilbage til fabriksindstillingerne. Alternativ, kan du forsøge at starte den i Fejlsikret tilstand og se om du kan komme ind og enten slette den ikke færdig installerede driver eller om du kan geninstallere den.
Avatar billede dengale Nybegynder
11. april 2008 - 10:59 #2
hej det er en fujitsu siemens og jeg har prøvet at køre fejlsikker tilstand men den genstarter bare når jeg trykker på den står virkeligt med et kæmpe problem
Avatar billede gnutella Nybegynder
11. april 2008 - 11:40 #3
Hvad med at prøve sidst kendte fungerende konfiguration ?
Avatar billede dengale Nybegynder
11. april 2008 - 11:42 #4
det kan har jeg prøvet men når jeg gør det genstarter den og går tilbage til de 2 valgmuligheder.
Avatar billede gnutella Nybegynder
11. april 2008 - 11:47 #5
Det er en ommer!! Må jeg spørge hvorfor du ikke har CD/DVD'erne med styresystemet ?
Avatar billede gnutella Nybegynder
11. april 2008 - 11:53 #6
JEg ved man hos HP kan rekvirere styresystemmet på DVD'er. Det koster kr. 2-300,- Men ved ikke om FS har samme muligheder ?