Avatar billede jhjorsal Mester
11. april 2008 - 08:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændre tid i diasshow

Hvordan ændre jeg visningstiden i et diasshow hvis jeg bruger XP "vis diasshow"
Avatar billede uffesteenberg Novice
12. april 2008 - 12:42 #1
Kan ikke huske om det er på samme måde i XP, men i Vista skal man i hvert fald bare højreklikke på et billede, når diasshowet kører og så vælge én af de tre hastigheder.

Hvis du bruger Irfanview i stedet, kan selv vælge PRÆCIS hvor hurtigt, der skal skiftes mellem billederne.

http://www.irfanview.com/
Avatar billede jhjorsal Mester
13. april 2008 - 07:27 #2
jo selvfølig kan jeg bruge noget andet som Irfanview end Xp til fremvisningen, jeg har allerede noget installeret men det var Xp fremviseren spørgsmålet lød på da jeg syntes det var nemmest at lade Xp lave jobbet hvis den kunne, Og det med at højreklikke hjalp ikke, der var ikke mulighed for at sætte hastigheden.
Avatar billede uffesteenberg Novice
13. april 2008 - 13:36 #3
Her er en idé, men det er noget med at redigere i registreringsdata'ene og det er ikke lige min boldgade.
http://www.tech-archive.net/Archive/WinXP/microsoft.public.windowsxp.photos/2004-03/0324.html
Avatar billede jhjorsal Mester
08. maj 2008 - 16:51 #4
super lig et svar, undskyld den lange respons men nu skulle der ryddes op i uafsluttede spørgsmål
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. maj 2008 - 23:20 #5
:-)