Avatar billede jchristensen Nybegynder
11. april 2008 - 00:09 Der er 6 kommentarer

Lukning af Media Player

Når jeg lukker Microsoft Media Player fortsætter musikken med at spille, eller videoen fortsætter, hvis ikke jeg først stopper afspilning før lukning af programmet. Er det korrekt?
Avatar billede gurly Praktikant
11. april 2008 - 06:21 #1
nej
Avatar billede gurly Praktikant
11. april 2008 - 06:23 #2
Nogen burde oprette en klub, for folk som har wista og media player 11
Det er min påstand at media player 11 er fyldt med fejl, også selv om man bruger den på win xp, der kan man jo så vælge en ældre udgave, men den mulighed er du jo afskåret fra med wista  :-(
Avatar billede gurly Praktikant
11. april 2008 - 06:25 #3
Jeg har selv et åbent spørgsmål, som omhandler en genneral fejl i media player 11
http://www.eksperten.dk/spm/817515
Avatar billede stiowio Nybegynder
11. april 2008 - 18:28 #4
Hey
Jeg har selv totalt samme problem.
Det er da herre irriterende! Aner ikke hvad jeg skal gøre ved det!
Avatar billede jchristensen Nybegynder
14. april 2008 - 17:35 #5
Hej. Ingen bud?
Avatar billede jchristensen Nybegynder
24. april 2008 - 09:26 #6
Har nu lavet en ny installation af Vista.
I starten slukkede musikken når Media Player blev lukket, men det gør det ikke mere.
Jeg mener at problemet opstod efter at have installeret drivere/programmer til lydkortet, Creative SB X-Fi.

Andre, som har konstateret tilsvarende?