Avatar billede simonbk Nybegynder
10. april 2008 - 17:19 Der er 5 kommentarer

Flashfilm med synkron lyd fra mp3 fil

Jeg har et problem som jeg håber nogle med mere forstand på Flash
end jeg kan hjælpe med at løse. Jeg har en film som jeg gerne vil
oploade til mit website, men jeg kan ikke få lyden til at
afspille. Det skyldes helt sikkert en konfigurationsfejl, da det
går fint når man afspiller exe filen lokalt.

Lydfilerne ligger separat som 3 mp3 filer og kaldes via en xml
fil. Jeg har dog ikke nok forstand på Flash til at kunne
gennemskue hvordan det hænger sammen. Håber meget nogle kan
hjælpe!!!

Jeg har samlet filerne her: http://lifein.dk/player_154659.zip

Jeg krydser fingre og takker på forhånd.

SBK
Avatar billede olebole Juniormester
10. april 2008 - 17:36 #1
<ole>

Under menuen File -> Publish Settings kan du sætte Flash til bruge lokale filer - eller netværksfiler. Vælg det sidste, hvis den skal hente filer over nettet

/mvh
</bole>
Avatar billede simonbk Nybegynder
10. april 2008 - 17:43 #2
Hej Ole,
Jeg tror du har misforstået mit spørgsmål.
De filer som ligger i zip-filen vil jeg gerne have omdannet til et format som jeg kan bruge i en player på mit website. Hvordan gør man det?
på forhånd tak.
Avatar billede olebole Juniormester
10. april 2008 - 17:45 #3
Jeg har ikke downloaded zip'en, så jeg ved ikke, hvad den indeholder - men en mp3-fil kan sagtens bruges i en alm. player
Avatar billede simonbk Nybegynder
10. april 2008 - 17:48 #4
Zippen består af flere filer - 3 mp3'er, 1 .flv og en .exe til at afspille med, men det virker ikke på mit website.
Avatar billede simonbk Nybegynder
10. april 2008 - 18:29 #5
Sagt på en anden håde: Jeg har en .flv fil og 3 mp3 filer med lydsporende. Disse vil jeg gerne have knyttet til flashfilmen.